I've made it!

7 september 2016

Daar zit ik dan.. 7 uur 's ochtends op het vliegveld van Hong Kong. Ben verschrikkelijk moe, niet gek aangezien ik de nacht heb overgeslagen. De crew heeft er wel alles aan gedaan om het nacht te laten lijken. Verlichting uit; avondeten om 15.00 uur en ontbijt om 23.00 uur. Het heeft bij mij alleen niet veel geholpen..

Het was in ieder geval een verjaardag om nooit te vergeten! 's Ochtends dikke stress en zenuwen en een huilend afscheid. Door de controle (met een verdachte tas) en assistentie bij de self check paspoortcontrole (ja ik sta met bril op de foto). Bij het boarden deden de mensen achter mij mee met een test voor een douanehond. De hond is gezakt.. Het vliegtuig zelf was heel fijn. Genoeg ruimte (al werd mijn ruimte wat ingeperkt doordat de vrouw voor mij elf uur lang haar stoel naar achter had gezet) en een mooi scherm. Mijn scherm week natuurlijk weer af. Eerst ging het herhaaldelijk niet aan en richting het einde van de vlucht ging het niet meer uit, schoot het uit zichzelf aan. Hilarisch vonden ook mijn buren.. Toch nog 3 films konden kijken hoor! Daarna kon ik echt niet meer zitten. Ik ben ook voor het eerst in zo'n vliegtuigwc geweest (wees niet bang, ik was alleen), dus dat kan ook weer worden afgevinkt. Bij aankomst op de luchthaven moest ik eerst door een temperatuurcheck (ze lopen ook veel met mondkapjes) voordat ik door mocht naar de douane. Nu ga ik de trein richting het centrum pakken en dan naar het hotel.

Ciao!

1. Evelyn:
    De kop is eraf :)
  2. Jacqueline:
    7 september 2016
    Wauw. Dat heb je gehad. Ben nu al benieuwd naar de rest
  3. Debbie:
    Temperatuurcheck?
    Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
  4. Liet:
    8 september 2016
    Ja Stace, het is wel even anders dan een vlucht binnen Europa ;) Benieuwd wat je van Hongkong vindt! Ben je al beetje "op adem' ?