Coming soon...

16 september 2016

Heb mega veel te vertellen. Maar nog niet echt tijd. Heb al super veel leuke mensen ontmoet (ook de nodige mean girls). Heb veel dingen voor het eerst gedaan (spannend) en opeens veel ervaring met gemixte kamers waar ik de enige vrouwelijke slaapster was!! Voor nu heb ik nieuwe foto's geplaatst en het Kuala Lumpur album bijgewerkt.

Talk soon!

1. Hannelore:
    16 september 2016
    Wauw Stees dat ziet er indrukwekkend uit! Gaaf hoor! Fijn dat je weer wat beter gaat! Top!!! Blijf vooral genieten!!!! Liefs Hannelore
  2. Hannelore:
    16 september 2016
    O nog even iets wat je daar kan doen maar weet niet of je bij zoiets in de buurt bent, de vuurvliegjes bekijken. Divind ik erg indrukwekkend. X
  3. Frank en Anne Marieke:
    16 september 2016
    Hartstikke leuk om je reis op deze manier te kunnen volgen! Geniet er van, groeten, Anne Marieke en Frank
  4. Jacqueline:
    16 september 2016
    Mooie foto's Stees. Ben benieuwd naar de rest van de verhalen.
  5. Lois, Marion, Ageeth:
    18 september 2016
    Hi Stacey,

Wat een mooie foto's! Het ziet er geweldig uit. We voelen de temperatuur en de sfeer met je mee, want we zijn er ook met z'n 3en geweest. Jaloers, helemaal omdat je volgende bestemming Bali is.
    Lois gaat morgen op avontuur en op kamp. Ze heeft er zin in! en laat weten dat ze het hartstikke leuk heeft op het Steiner.
    We blijven je volgen! Veel liefs, Ageeth, Marion en Lois