United Buddy Bears

20 september 2016 - Penang George Town, Maleisië

Misschien heb je in Berlijn wel die leuke gekleurde beren gezien. Ze hebben daar een tentoonstelling van gemaakt die de hele wereld over gaat, in het kader van vreedzaam naast elkaar kunnen leven. Die beren zijn nu te bewonderen in Penang,  Maleisië.  Leuk Hè?! De Nederlandse is trouwens spuuglelijk haha. Via Internet verkopen ze ook merchandise en de opbrengst gaat naar Unicef. Er zijn plannen om de tentoonstelling naar Amsterdam te halen. Ik ben met een paar beren op de foto geweest...Check de foto's.

Ik ben vandaag ook bij de Clan Jetties geweest. Dat is een vissersdorp op het water. De meeste inwoners zijn van Chinese afkomst en werken nu in de stad. Het is wel gaaf om te zien en het staat op de UNESCO werelderfgoedlijst.

Ik bof hier in Penang wel met m'n kamergenoten. Het zijn elke dag nieuwe, behalve een Amerikaans meisje, en ze zijn allemaal leuk! Twee Duitse meisjes, waarmee ik de Street Art heb gezocht, hadden zelfs een cadeautje achtergelaten (zie foto), tegen de pijn van het verbranden. Super lief.

Ik word ook al herkend bij het kraampje waar ik steam Rice cake en redbean pankcake haal (kost 20 cent) haha. Nu wordt het wel tijd om me een beetje te gaan voorbereiden op Borneo!

XDoeiX

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Evelyn:
    20 september 2016
    Lieve beren!
  2. Hannelore:
    20 september 2016
    Hai Stacey, wat super gaaf om je ervaringen weer te lezen! En wat fijn dat het zo goed verloopt en dat je leuke mensen tegen komt! En als je terug komt eet je alles! Hihi! Op naar Borneo ook echt een geweldig land! Ik blijf je volgen. X Hannelore
  3. Yasmin:
    21 september 2016
    Hi stacey, wat maak je veel mee, leuk om mee te lezen! Geniet van Borneo, dat moet echt mooi zijn vlg alle verhalen.